»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Predvideva na primer 20,8-odstotni delež energijske vrednosti iz obnovljivih virov energije do leta 2030, medtem ko italijanska zapoveduje 16 odstotkov, Hrvaška pa 11 odstotkov. Govorimo o izjemnih finančnih in tehničnih obremenitvah.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Predvideva na primer 20,8-odstotni delež energijske vrednosti iz obnovljivih virov energije do leta 2030, medtem ko italijanska zapoveduje 16 odstotkov, Hrvaška pa 11 odstotkov. Govorimo o izjemnih finančnih in tehničnih obremenitvah.«
»Nadaljevali bomo obstoječo obliko korporativnega upravljanja, večjih pretresov zaradi zavrnitve te predlagane spremembe statuta pa ne pričakujemo.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji.«
»Predvideva na primer 20,8-odstotni delež energijske vrednosti iz obnovljivih virov energije do leta 2030, medtem ko italijanska zapoveduje 16 odstotkov, Hrvaška pa 11 odstotkov.«